Regeneracja wału korbowego obejmuje następujące operacje:
- Nowy czop stopy korbowodu
- Koszyczek, rolki oraz bieżnia stopy (złożenie typu Kraśnik)
- Tulejka główki korbowodu wytaczana na wytaczarce do korbowodów równolegle do osi stopy korbowodu
- Poprawienie otworów stopy korbowodu w przeciwwagach
- Złożenie wału oraz wycentrowanie statyczne
Produkujemy nowe czopy od strony rozrządu do wałów korbowych Junaka skręcanych i ściskanych
Produkujemy nowe czopy prawe (od strony sprzęgła) do wałów korbowych Junaka skręcanych oraz ściskanych krótkich i długich
Nowa nakrętka czopu prawego do wału długiego z amortyzatorem zrywu
Nowa nakrętka czopu lewego (od strony rozrządu) wał korbowy Junak
Podkładki dystansowe wału (w cenie za 1 szt) o grubościach:
- 0.1 mm
- 0.2 mm
- 0.3 mm
- 0.5 mm
- 1 mm
Wał po regeneracja wysyłamy tylko i wyłącznie w skrzynkach transportowych.
W naszej ofercie jest opcja wypożyczenia za kaucją skrzynki transportowej. Po jej zwrocie zwracamy kaucję
Wał można przysłać w swojej skrzyni transportowej bądź skorzystać z naszej oferty
W naszej ofercie znajdą państwo ofertę wymiany wału korbowego do regeneracji na już zregenerowany.
Nasze wały regenerujemy w pełnym zakresie: wymieniamy stare czopy główne na nowe, poprawiamy otwory w przeciwwagach, centrujemy wał w nominalnych parametrach wg dokumentacji fabrycznej SFM.
Warunkiem wymiany wału jest oddanie wału nadającego się do porównywalnej regeneracji. Wał wymieniamy tylko i wyłącznie po weryfikacji wału dostarczonego na wymianę.