Silnik po dostarczeniu do nas jest w pierwszej kolejności fotografowany, do każdego silnika robimy ogólną dokumentację zdjęciową w celu zapewnienia stuprocentowej jasności stanu oraz kompletności silnika powierzonego nam do naprawy. Ową dokumentację wykonujemy również w czasie remontu dołączając ją klientowi po zakończeniu jako dokumentację prac.
Czasem silnik, który do nas trafia ma już za sobą naprawy w różnych warunkach przeprowadzane przez różnych fachowców, co przedstawiają przykładowe zdjęcia.
Wszelkie prace oraz obróbki są ustalane po demontażu i weryfikacji poszczególnych podzespołów silnika. Staram się zawsze doradzić klientowi najlepsze rozwiązania problemu, optymalnie dopasowane do oczekiwań. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, proponuję odpowiednie rozwiązania techniczne, dobór właściwych części oraz materiałów, które najlepiej sprawdzą się w eksploatacji.
Poniższe zdjęcia przedstawiają, losowo wybrane elementy z różnych silników, w których przeprowadzaliśmy naprawy.
Silnik po złożeniu jest u nas montowany na statywie i uruchamiany. Przeprowadzamy wstępne docieranie oraz regulacje. Silnik w czasie takiego docierania jest chłodzony dmuchawą o dużej mocy to też może pracować kilka dni intensywnie chłodzony na wolnych obrotach, docierając się bez obciążenia w ruchu.
Po zakończeniu prac klient może odebrać silnik osobiście lub w przypadku większych odległości możemy silnik przesłać współpracującą z nami firmą DPD. Zabezpieczamy silnik do transportu montując go na palecie. Silnik wraca do klienta zalany olejami gotowy do uruchomienia, po zamontowaniu w motocyklu. Klient po otrzymaniu silnika może liczyć na naszą poradę co do montażu oraz innych czynności rozruchowych tak aby szereg zabiegów zakończył się prawidłowym użytkowaniem motocykla. Na nasze prace udzielamy gwarancji oraz zapewniamy serwis w późniejszych okresach eksploatacji.
| Szlif cylindra | | Regeneracja głowic | | Anodowanie tłoków | |||
| Części motocyklowe | | Układy wydechowe | | Instalacje elektryczne | |||
| Polerowanie | | Szkiełkowanie | | Chromowanie | |||
| Motocykle polskie | | Motocykle czechosłowackie | | Motocykle radzieckie |