wersja polska
Motocykle Jacka    Nasze usługi    Sklep    Galeria    Linki    Kontakt
wersja polska wersja angielska wersja angielska
      Regeneracja głowic | Regeneracja wałów | Szlif cylindrów | Szkiełkowanie | Anodowanie tłoków | KOŁA ZĘBATE | ELEKTRYKA

 Wybierz grupę motocykli:

Części i usługi dla motocykli Junak
Motocykle Junak, wyprodukowane przez Szczecińską Fabrykę Motocykli.



Części i usługi dla motocykli Radzieckich
Motocykle produkowane na terenie CCCP.



Części i usługi dla Polskich motocykli poniżej 350ccm
Motocykle i motorowery produkowane w Polsce do lat 90-tych.


Części i usługi dla ciężkich motocykli Niemieckich
Ciężkie motocykle niemieckie.


Części i usługi dla Polskich motocykli poniżej 350ccm
Motocykle i motorowery produkowane na terenie Czechosłowacji.

Remonty kapitalne silników motocyklowych

Wykonujemy remonty kapitalne silników dolno- oraz górnozaworowych. Wszystkie podzespoły regenerujemy we własnym zakresie, między innymi wykonujemy:

  • regeneracja wałów korbowych
  • naprawa i wymiana układów zaworowych
  • szlify cylindrów
  • osiowanie wałka rozrządu
  • tulejowanie odpowietrzenia
  • obróbki wizualne (polerowanie, szkiełkowanie)
  • osiowanie/dystansowanie skrzyń biegów

Silnik po dostarczeniu do nas jest w pierwszej kolejności fotografowany, do każdego silnika robimy ogólną dokumentację zdjęciową w celu zapewnienia stuprocentowej jasności stanu oraz kompletności silnika powierzonego nam do naprawy. Ową dokumentację wykonujemy również w czasie remontu dołączając ją klientowi po zakończeniu jako dokumentację prac.

Zdjęcia silników przed remontem Zdjęcia silników przed remontem Zdjęcia silników przed remontem

Czasem silnik, który do nas trafia ma już za sobą naprawy w różnych warunkach przeprowadzane przez różnych fachowców, co przedstawiają przykładowe zdjęcia.

Stan silnika po machanikach-magikach Stan silnika po machanikach-magikach Stan silnika po machanikach-magikach

Wszelkie prace oraz obróbki są ustalane po demontażu i weryfikacji poszczególnych podzespołów silnika. Staram się zawsze doradzić klientowi najlepsze rozwiązania problemu, optymalnie dopasowane do oczekiwań. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, proponuję odpowiednie rozwiązania techniczne, dobór właściwych części oraz materiałów, które najlepiej sprawdzą się w eksploatacji.

Poniższe zdjęcia przedstawiają, losowo wybrane elementy z różnych silników, w których przeprowadzaliśmy naprawy.

Po remoncie u nas Po remoncie u nas Po remoncie u nas
Po remoncie u nas Po remoncie u nas Po remoncie u nas

Silnik po złożeniu jest u nas montowany na statywie i uruchamiany. Przeprowadzamy wstępne docieranie oraz regulacje. Silnik w czasie takiego docierania jest chłodzony dmuchawą o dużej mocy to też może pracować kilka dni intensywnie chłodzony na wolnych obrotach, docierając się bez obciążenia w ruchu.

Po zakończeniu prac klient może odebrać silnik osobiście lub w przypadku większych odległości możemy silnik przesłać współpracującą z nami firmą DPD. Zabezpieczamy silnik do transportu montując go na palecie. Silnik wraca do klienta zalany olejami gotowy do uruchomienia, po zamontowaniu w motocyklu. Klient po otrzymaniu silnika może liczyć na naszą poradę co do montażu oraz innych czynności rozruchowych tak aby szereg zabiegów zakończył się prawidłowym użytkowaniem motocykla. Na nasze prace udzielamy gwarancji oraz zapewniamy serwis w późniejszych okresach eksploatacji.

Zapraszam do współpracy

| Szlif cylindra | Regeneracja głowic | Anodowanie tłoków    
| Części motocyklowe | Układy wydechowe | Instalacje elektryczne      
| Polerowanie | Szkiełkowanie | Chromowanie      
| Motocykle polskie | Motocykle czechosłowackie | Motocykle radzieckie