Prowadnice w tego typu silnikach są nie wymienną częścią, a ich naprawa odbywa się poprzez montaż zaworów z nad wymiarowymi trzonkami. Chcąc zachować właściwe parametry oraz jakość wykonywanych napraw stosujemy wyłącznie zawory polskiej produkcji współpracując z firmą AMP Paradowscy. Zawory wykonane w najnowszej technologii z materiałów przystosowanych do współczesnego wysokooktanowego paliwa zapewniają niezawodną pracę układu zaworowego.
Z powodu bardzo złej jakości tłoków oryginalnych dostępnych na rynku, oferujemy polskie zamienniki wykonane w firmie
Pierścienie, które stosujemy do tego układu są dorabiane indywidualnie. Nie stosujemy pierścieni dokładanych seryjnie w firmie AL MOT.
Cylindry przed obróbkami są oczyszczane w komorze kulką szklaną z wszelkich nalotów korozji oraz innych zanieczyszczeń uniemożliwiających prawidłowe oddawanie ciepła.
Po wykonaniu obróbek cylindry malujemy farbą żaroodporną. Proszę zwrócić uwagę, iż proces odbywa się niemalże w jednym czasie. Cylindry nie mają możliwości złapania nalotu korozji, dzięki procesom technologicznym odpowiednio następującym po sobie zapewniamy najwyższą jakość przy stosunkowo atrakcyjnej cenie. Proszę się zastanowić, czy naprawdę warto wykonać te operacje we własnym zakresie… Najpierw wieziesz cylindry do piaskowania - dokładasz paliwa, czasu i za usługę jednostkową musisz i tak zapłacić. Oczywiście zakładam, że usługa została wykonana prawidłowo… Odbierasz cylindry za dzień lub dwa – znów tracisz paliwo i czas. Cylindry noszą już ślady nalotu. Następnie wieziesz je do zakładu wykonującego szlify u nich też nie wykonasz usługi od ręki i tym sposobem zanim cylindry wrócą i będzie można je pomalować nadają się już do ponownego oczyszczania, a jest to już w tym momencie nie możliwe, bo wykonane są obróbki tulei i układów zaworowych. Więc po ogólnym przygotowaniu malujesz cylindry, z których nie dalej jak za miesiąc dwa zaczyna wychodzić rdza.
Dlatego oferujemy kompleksowe usługi wykonywane w jednym zakładzie, dysponując odpowiednio przygotowanym osprzętem do zabezpieczania różnego typu motocyklowych elementów, zaznaczając jednocześnie, że wykonują je ludzie, którzy przez szereg lat się tylko tym zajmują. Nie robimy tych usług przy okazji, odrywając się od prac typu oczyszczanie felg samochodowych czy starych konstrukcji stalowych.
Wykonując obróbki cylindrów, wałów, układów zaworowych nie przestawiamy maszyn standardowo ustawionych na traktory lub samochody. Wykonujemy wszystkie obróbki bazując na doświadczeniu, zdobytym przy montażu owych podzespołów w silnikach, które wykonujemy kompleksowo i dajemy na nie gwarancję. O jakości naszej pracy świadczą nasi zadowoleni klienci. Jednak i nam - bardzo rzadko, ale jednak - zdarzają się pomyłki o czym mówię otwarcie - nie myli się tylko ten kto nic nie robi, jednak ponosimy odpowiedzialność za swoją pracę i w przypadku reklamacji jesteśmy w stanie poprawić ewentualne ustrki niemalże od ręki.
Drogi użytkowniku, przemyśl proszę kilka kwestii zanim źle wybierzesz osobę której zlecisz remont/naprawę swojego ukochanego motocykla... Czy "handlarz" oferujący z pozoru to samo może zagwarantować to samo co nasz zakład??? W przypadku, gdy musi zawieźć elementy do poprawy do zakładu, gdzie nie koniecznie chcą mu to poprawić??? Pomyśl również, że ceny za usługi są w całym kraju bardzo podobne, za usługę wykonaną na odpowiednim poziomie są ogólnie ustalone ceny, więc wysoce zastanawiające jest jak handlarzowi opłaca się wykonać usługowo te wszystkie operacje przy użyciu dobrych części naprawczych, tej samej jakości w podobnych cenach wliczając dodatkowo koszty transportu???
| Szlif cylindra | | Regeneracja głowic | | Anodowanie tłoków | |||
| Części motocyklowe | | Układy wydechowe | | Instalacje elektryczne | |||
| Polerowanie | | Szkiełkowanie | | Chromowanie | |||
| Motocykle polskie | | Motocykle czechosłowackie | | Motocykle radzieckie |